کمپرسور کوپلند DWM مدل D4SH-2500

مقالات

برند کوپلند یکی از زیرمجموعه‌های شرکت امرسان آمریکا بوده و امروزه کمپرسورهای اسکرال و سمی هرمتیکDWM از مهم‌ترین تولیدات این شرکت در زمینه سیستم‌های تهویه مطبوع و صنایع برودتی است.

کمپرسورهای سیلندر پیستونی کوپلند برای نصب در سردخانه زیر صفر و بالای صفر و تونل انجماد و سایر فرآیندهای تبرید، بهترین گزینه بوده و دارای بالاترین دوام و قابلیت اطمینان هستند.

شرکت امرسان مدل‌های جدید کمپرسور های نیمه بسته کوپلند را طی سال‌های اخیر به بازار معرفی کرده است. به ویژه خانواده مدل‌های D2S و D3S که در نتیجه تلاش‌های مداوم مهندسی برای ساخت کمپرسور های بهبودیافته برای کاربردهای سردخانه ای در سایز متوسط و در بازه 5 تا 15 اسب بخار معرفی شدند. کمپرسور های D2S و D3S کوپلند برای کاربردهای دما پایین، متوسط و بالا ارائه می‎شوند.

فروشگاه نیکان برودت کمپرسورهای کریر را با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا به فروش میرساند برای اطلاع از قیمت کمپرسورهای کریر با کارشناسان ما تماس بگیرید.


کمپرسور کوپلند DWM مدل D4SH-2500

کمپرسور کوپلند DWM طراحی شده در کشور آمریکا و ساخته شده در کشور چک، که برای ساخت سردخانه  بالای صفر و سردخانه کانکسی مناسب است. مشخصات فنی و ابعادی کمپرسور کوپلند DWM مدل DKSJ-150 با توان نامی 1.5 اسب بخار در زیر ارائه شده است:

 

 

مجموعه نیکان برودت ارائه دهنده خدمات پس از فروش و تعمیرات کمپرسور های کوپلند می باشد. برای مشاوره ، استعلام قیمت می توانید با تماس بگیرید.

تماس با ما

  • فروش :  5856275-0919
  • مدیریت :  2823514-0912
  •  info@nikanbrodat.ir


درباره ما

این مجموعه از سال 87 تو زمینه کمپرسور فریونی و امونیاکی فعالیت میکنه .تمامی اجناس واردانی هستن از کشورهایی مثل دبی سنگاپور و پاکستان وارد کشور میشه کمپرسورهای برودتی این مجموعه کامل با تمامی برندهای معروف و قدرت های مورد نیاز مشتری لازم به ذکر که هر کمپرسوری شما تعداد مورد نیازتون باشه طبق قرارداد و با پرداخت پیش پرداخت طی مدت کوتاه به شما طبق تعهدات تحویل میشه در ضمن تمامی کمپرسورها فابریک به شرط و با ضمانت میباشد .

محصولات این فروشگاه کاملا به روز بوده و با تعهد کامل ارائه میشود.